Himer Csilla

Himer Csilla

Karson Consulting, pénzügyi és kontrollingszakember, mikrovállalkozási üzletágvezető

Fura allűrjei vannak, mint például a számsorok és számoszlopok közötti kutatás, majd elveszés. Bár állítása szerint ő ilyenkor nyomoz. Ez számára a CSI.

Előző (alkalmazotti) életében több, mint 5 évig dolgozott logisztikusként, ahol a teljes ellátási lánc felügyelete tartozott a feladatkörébe. (Értsd: vevői megrendelések, gyártás, minőségbiztosítás, raktározás, szállítmányozás, anyagbeszerzés teljes folyamata.) Rálátása van a fizikai és nem fizikai logisztikai folyamatokra. A fura allűrök itt is megmutatkoznak: a legbüszkébb ugyanis arra, hogy a magyar nyelvű Wikipédián ő kezdte el szerkeszteni a supply chain managment, azaz ellátási lánc menedzsment szócikket. (Persze azt azóta már sokan kiegészítették.) A logisztika révén került életre szóló kapcsolatba a kontrollinggal.

Már több, mint 4 éve áll a kkv-k rendelkezésére szolgáltatásaival, és elkészít mindent, amihez pénzügyileg csak köze lehet egy vállalkozásnak: üzleti tervet, cashflow-rendszert, folyamatokat vizsgál és optimalizál, rejtett tartalékokat és hibákat, pénzelfolyásokat keres, árakat állapít meg és vizsgál felül, cégeket értékel fel, ha úgy hozza a vásárlói igény. Mindezt mindig stratégiai megközelítésből. Ebben segíti korábban alkalmazottként szerzett kontrollingtapasztalata, és mérlegképes könyvelői végzettsége. Ügyfelei között a nulláról induló, kezdő vállalkozástól a milliárdos árbevételű cégekig mindenki megfordult már. Ügyfélkörében a kézműves vállalkozó és a spirituális startup is jól megférnek. Vesszőparipája a hatékonyság és a digitalizáció.

cikkek

Melyik termék termel nyereséget webshop

Melyik terméked termel nyereséget a webshopodban?

Egy webshopban az a jó, hogy rengeteg féle és számú áru elfér. Az üzleti modellek fejlődésével már az is lehetővé vált, hogy ez a sokféleség ne terhelje a készletköltségeinket (lásd dropshipping modell). A webshopmotorok statisztikái azt lehetővé teszik számunkra, hogy a termékpalettát a vevői igényekhez igazítsuk: az igazán népszerű termékeket vesszük fel, hagyjuk meg a kínálatban, a lassan, vagy egyáltalán nem forgókat pedig kiárusítjuk, és nem rendeljük többet.

Tovább olvasom »