Donáth Fruzsina

Közel tízéves e-kereskedelmi piaci tapasztalattal bír, hat évig a mall.hu-t vezette, ez idő alatt a webáruház tízszeresére nőtt. Ezt követően másfél évig a Bónuszbrigád ügyvezetője volt. 2017 augusztusától a Smart Commerce Consulting keretén belül digitális és e-commerce stratégiai és üzleti tanácsadással foglalkozik. 2019-től egy big data alapú, e-kereskedelmi startup PriceKit nevű termékének üzletfejlesztéséért felel. Bizottsági tag az Ecommerce Hungary e-kereskedelmi érdekképviseleti szövetségben és szakmai konferenciák előadója.

cikkek

A digitális gravitáció… – I. rész

Ma már vállalkozóként vagy magánszemélyként mindannyian többé-kevésbé részesei vagyunk a körülöttünk burjánzó digitális világrendnek.  A különbség, több tucat tényező mellett, a bevonódás mélységében (magán okostelefon

Tovább olvasom »